Rafał Karski

Rafał Karski

Rafał Karski

Partner v spoločnosti Shortlist Consulting. Má viac ako 25 rokov skúseností v oblasti marketingu a manažmentu. Svoju kariéru zahájil v roku 1994 vo firme Procter & Gamble, potom v rokoch 2002-2006 riadil marketingové oddelenie v Opoczno SA a Żywiec Zdrój. Od roku 2007 spoluvytváral poľskú pobočku Liberty Mutual Insurance, majiteľa značky Liberty Direct, kde prvé dva roky riadil marketingové oddelenie. V rokoch 2009–2013 bol riaditeľom predaja a marketingu a súčasne riadil kanceláriu zákazníckych služieb. V rokoch 2014-2017 bol generálnym riaditeľom a členom správnej rady spoločnosti Media Impact Polska, spoločnosti zo skupiny Rignier Axel Springer. Je držiteľom cien EFFIE Awards, IPRA Golden World Awards a SABER Award. Vyštudoval Varšavskú technickú univerzitu a MBA na INSEAD vo Francúzsku a Singapure. Bol tiež arbitrom výboru pre etiku reklamy. V roku 2017 nastúpil do spoločnosti Shortlist Consulting ako partner. Miluje aktívne trávenie času so svojou rodinou, terénne výlety, trekking alebo plachtenie. Zimu si nedokáže predstaviť bez lyžiarskych výletov a dlhých večerov so zaujímavou knihou.

Back to Top